Bebeğim 29 günlük sabaha karşı ıkınmaya bi başlıyor 9 10 a kadar devam ediyor bazen sudokrem sürüyorum kolay olsun rahatlasın diye sonra kaka yapıyo rahatlıyor bide poposu kızarmış çok az makatına yakın . Gaz damlası kullanıyorum gece veriyorum 15 damla sab simplex 3 4 gündür kullanıyoruz işe yaradı mı anlamadım bazen gazını çok iyi çıkarıyor ama damladan mı bilmiyorum açıkçası . Var mı yaşayan kendi uykusuzluğum hiç umrumda depil de yazık çocuk kıvranıyor ya