Kızım 25 günlük ve uyanık olduğu her an her saniye kucakta olmak ve emmek istiyor. Babasına gittiğinde yine daha rahat duruyor ama bende asla ağlamadan durmuyor sürekli emmek istiyor. Uykusu çok hafif. Uyuması o kadar uzun sürüyor ki artık benim takatim kalmıyor ama yatırınca 5 dk sonra ağlamaya başlıyor. Koltuğa bırakınca kendi kendine durmayı öğrenmesi ne kadar sürer ya da bu olacak mı 😅