Meovvmeovv Betul-08 kan pıhtılı değilse pek problem olmuyo rengi bana kanın pıhtılı olursa hiç bekleme gel dediler
YigitArasAnnesi Betul-08 ay benimde öyle ya koyulaştı rengi ve gebelikte olan çizgim daha belirgin şekilde kaldı 🥺 birde karnımda tüy yoktu tüylenme oldu 🤦🏼♀️
EgeSenaEge Benim 6 ay oldu hala oyle hatta hala doktorun oarmak izleri duruyor siyah siyah teniniz hassastir belki ondan olabilir
EgeSenaEge Betul-08 hayir malesef o da gecmedi o kadar koyu degil ama kesinlikle uzaktan bile belli oluyor hala ciltten cilde degisiyor demek ki diyorum boyle seyler 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
YigitArasAnnesi Betul-08 birde karnınızda uyuşma hissettiniz mi böyle dokununca uyuşukmuş gibi sanırım içerdeki dikişlerden 😅
Gurbettt34 YigitArasAnnesi Evet dışarıdan her yeri hissediyorum ama iç dikişler sanırım zaten dış dikişin daha üst tarafından oluyor tuhaf bir his var orda boşluk gibi😅
YigitArasAnnesi Gurbettt34 aynen iç dikişlerden kaynaklı ayy ben bazen oynuyorum tuhaf hissettiriyor 😅😅