Ysgl26 merhaba yukarda yazdığım markaların hiçbirinde koruyucu, şeker, tuz yok, dediğiniz gibi evde yapmak ilk tercih ama bazen kendimiz yapmaya vakit bulamadığımızda verilebilir sık olmamak koşuluyla. Ben kurabiyesini ve kekini genelde kendim yapıyorum ama sıkılıyor farklı tatlar isteyebiliyor. Post sahibine de söylemiş olayım içeriklerini.