Kızlar adetim geçen hafta bitti dün gece baktım kahverengi akıntı oluyor bugün de tamamen bildiğiniz regl oldum şimdiye kdr hiç böyle olmamıştı . Adet günlerim de bir kaç gün gecikirdi ama bir sorun yok neden böyle oldu acaba bilgisi olan var mı? Bir kaç gün önce ertesi gün hapı kullandım o yapmış olabilir mi acaba????