Evet geçen hafta tecrübeli annelerden bilgi almak için bir post açmıştım şimdi ben tecrübemi paylaşmak için açıyorum. 4 ay 7 günlüktü sünnet yaptırdığım da lokal anestezi ile oldu ameliyathane de dolayısıyla yanına ben yada babası giremedi artık bizleri tanıyor ve etrafı seçtiği için çok ağlamış ameliyathane kapısından kucağıma verdiklerinde içini çeke çeke ağlıyordu odaya geçtik emzirdim uyudu 1 saat içini çekti sonra hiç bir şey olmamış gibi günlük rutinlerimize geri döndük.Ben daha küçükken olsun istemiştim dr beklememizi istemişti keşke daha erken etrafı tanımadan olsaydı bu kadar ağlamazdı.Bir tane daha erkek evladım olsa daha erke sünnet yaptırırım yapmıyorsa da yapan dr bulurum.