Kizlar bebegim sadece mama ile besleniyor. Sutum kesildi. Bebelac gold kullanıyoruz. Bebegim kız , 3 aylık kilosu 4800 . Zayıf bir bebek mi ? 2465 kilo doğdu. 2370 civarına düştü. Tek seferde 60 cc mama içiyor. Bazen bitiremiyor . Az mi içiyor acaba ? Ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz ? Bebeğime nasıl kilo aldirabilirim . Gazlı bir bebek olduğu için bebelac gold kullanıyoruz mama . 2 saatte bir 60 cc veriyorum. Bitiremiyor.