Arkadaşlar her zaman her yerde derler ya emzirmek müthiş bir olay, çok kutsal harika bir şey. İlk bebeğim ve 13 günlük oldu ve afedersiniz ağzıma bıçıldı 😄 yani tamam bebeğimi doyurmak çok güzel bir şey ama göğüslerim yara içinde. Çok acıyor. Emerken önce kan geliyor. Yine de o halde mama vermeyip emzirmek istiyorum, emziriyorum daçünkü anne sütü ona daha çok yarıyor. Ama canım çok acıyor. Emzirme dönemi boyunca hala kendi istediğim bir çok şeyi yiyip içememek, hatta sütüm artsın yarasın diye sevmediğim şeyler yemek zorunda olmak da cabası. Açıkcası analık kutsal diyenler kusura bakmasın ama ben bu emzirme olayını sevemedim. Şöyle 1 yaşına gelse de bi rahatlasak. Gerçi biliyorum o zaman da rahat olunmuyor 😄 ama memelere özgürlük istiyorum artık 😄offff lohusalık çok zor. Bir gün mental olarak çökmüş uyanıyorum, bir gün çok mutlu. Uykusuzluktan ölücem zaten. Neyse geçecek bu günlerde… var mı başka böyle hisseden?