ilahe_yusuf Kızlar Eylül’ün ilk haftası düğün var oğluma böyle takım almak istiyorum çevrem takım elbise giydir diyor ama öyle alsam anca 1 kere giyicek böyle sademi olur sizce hem sonrada giyine bilir sizce nasıl fikir verirseniz sevinirim
Deletedmom_32 ilahe_yusuf çok güzel bence bu tür şeyler daha cool ve tarz duruyor boşver takım elbiseyi bence 😀
Esra_Deva ilahe_yusuf takım elbise ve gelinlik 🤮 Çocuklara giydirilmesinden nefret ediyorum şahsen. Bunlar güzel 👍
Deletedmom_58 ilahe_yusuf ay takım elbiseyi ben bebeklere yakistiramiyorum sizin attığınız tarzlar daha cool duruyor 🤭
ilahe_yusuf Deletedmom_32 hiç sevmem takım elbise felan çevrem baskı yapınca sorum dedim size çocuk rahat etmez takımda böyle daha hoşuma gidiyor benimde 🤗
ilahe_yusuf tosbikannesiiiiiii https://www.kozabebek.com/miniapple-keten-gomlekli-beyaz-pantolonlu-badili-3lu-bebek-takimi-7036
Tatlisoglum 3310umbozuk ay aynen ya iki yaşındaki çocuğu dün siyah takım giydirmislee hiç sevmiyorym açıkçası kızlara gelinlik giydiriyolar ne saçma
yamantosunannesi Bence çok cool ama Eylül ayı sıcak geçmez mi genelde yaşadığınız yer neresi bilmiyorum ama kalın düşebilir
Muzreis ilahe_yusuf bebeklere takım elbise malesef yakışmıyor küçücük çocuğa giydirmek saçma şu an attığınız kıyafet bence gayet güzel fresh duruyor hiç takıma girme bence de sonra da giysin takımı bidaha giyemez büyüyor sürekli bunu her zaman giyebilir olmayana kadar sırtında paralayabilirsin 😂🌸
Bugsbunny1 ilahe_yusuf ben çok beğendim bu takımı bence siz istediğinizi alın çevre takım al dedi diye takım almayın
Segeson ilahe_yusuf benimde oğlum var ve hiç sevmiyorum küçücük çocuklara takım elbise bnce güzel durmuyor. Fotodaki çok hoş linkini rica etsem 😊
biryazmasali ilahe_yusuf çok güzel kesnlikle bu takımı slın takım elbiseyi bnde itici buluyorum çocuklarda tabi tercih meselesi bnde boyle bir takım alırdım
Bebegim_28 ilahe_yusuf takım elbise biraz eskide kaldı ya, Resimdeki bu tarz şeyler daha güzel, önümüz sonbahar günlük de de giydirirsiniz