Merhaba kızlar bebeğim şuan 3 aylık kırkım geçtikten bir hafta on gün sonra falan adet oldum bir hafta sürdü daha eşimle beraber olduk normalde ayın 15 olurum tekrar deidm fakat daha olmadım 6 gğn geçti sizce hamile kalma durumu olabilir mi çok endişeliyim