Eig ben kendi zevklerimiz
İçin çocuğa gereksiz birşey tattırmaya çok karşıyım. Öncekiler vermiş olabilir ama zaman değişti insanlar değişti besinler vitaminler herşey değişti. 6 ay öncesi yok deniyorsa çocuğun yararına olmayacak zaten. Sizi yargılamıyorum sadece farkına varın :) 5 bucuk aylıkken götürün doktora baksın kilosuna boyuna desin annesi artık tadımlara başla. Ben öyle basladım masallah taneli herşeyide yiyor iki dişle çiğnemeye çalışıyor. Herşey vaktinde güzel 🤍