Bebeğim 2 aylık oldu bir aydır emerken cebellesiyoruz. Şimdi de ne zaman emdirmek için kucağıma alsam başlıyor ağlamaya zorla emziriyorum, emziği verdiğim de hemen susuyor emzigiyle uyuyor 😔 emme süreleri kısaldı. Emzik olmadan gün içinde nasıl sakinlestirecegim tecrübeli anneler yardım edin 😔