Trilece Kızlar merhaba bebeğim 25 günlük, yüzünde boule sivilce gibi şeyler çıktı geçmiyor ne olduğunu bilen var mı acaba
merveozkaynak Trilece Benim kızımda da oldu üstün yağlı olduğu için oluyor endişe edilecek birşey değil tam tersi sevinmelisin demekle üstün yağlı ve yarıyor bebişinize maşallah ♥️
Ysgl26 Ne kadarlık bebeğin ? İlj zamanlarda oluyor benim oğlanda da olsu böyle geçti kendiliğinden sıcaktan emerken yanak yapışıyodu süt de akınca temizlemeyincs böyle sivilce yapıyor.isilik gibi değil ama bi doktoruna sor istersen
Trilece Ysgl26 bebeğim 25 günlük, İzmir’de yaşıyoruz burası gerçekten çok sıcak süt te değince mi oldu acana dediğiniz gibi, doktora kontrole gidicez gidince de bı göstericem bakalım
Ysgl26 Trilece emdikten sonra mutlaka temizleyin yüzünğ. Hergün de yıkayın bebeği mümkünse. Geçmiş olsun
Meyramelis Aynısı benim bebeğimde de var. Doktora sordum. Öpmekten oluyor dedi. Ben dayanamayıp öpüyordum. Yapmıyorum artık ama hala var 🥴