Normalde spinal anestezi sonrası bel ağrısı oluyor aylarca çektim ama genel atestezi yapar mı bilemedim üşütmüş yada ters bi hareket yapmış olabilirsiniz bide yanlış pozisyonda emzirmekte ağrı yapabilir bel ve sırt da emzirirken sırtınıza destek alın