s_koc Kızlar 2 yaşında kızım salıncaktan düştü burnu kanadı ve şişti :( 1 gün geçti burnu hala şiş ne sürülür ne yapılır?
Sssyyyy ipekk05 bebeğim az önce düştü burnunu vurdu sisti biraz morardı sizin de başınıza geldi sanırım bi sıkıntı oldumu
ipekk05 Sssyyyy kırık vs olsa bi kere asla burnuna dokundurmaz ben sık sık burnuna vs elledim sıktım baktım ağlamıyo canı acıyo gibi tepkiler vermiyo o şekilde içim rahatladı kırık falan olsa muhakkak ağrıısı olur ve duramaz elletmez falan
Sssyyyy ipekk05 öyle olmuyormuş hiç ağrısız olabiliyormuş büyüdüğü zaman ortaya çıkıyormuş o yüzden içim rahat değil benim de. Bende elliyorum sürekli gayet mutlu ama ben huzursuzum
ipekk05 Sssyyyy olayın üzerinden 10 ay geçti burun şekli gayet yerinde belki o şekilde anlayabilirsinz
Sssyyyy ipekk05 teşekkür ederim çok morarınca kafama taktım daha bebekler çünkü kırılmaya çok müsait maalesef