2 aylık bebeğim var. Sürekli ıkınıyor bu yüzden göbek deliği şişti bi ceviz kadar. Kabız değil, gazını da bol bol çıkarıyor hem bebişe hem kendime kullanmadığım damla gaz giderici kalmadı. Doktor geçer hareketlenmye başlayınca diyo ama üzülüyorum yavrumun o haline kıpkırmızı oluyo zorlanıyo. Başına gelen var mı.. ne yapılabilir