Ozgemre Anneler oğlum 6 aylık sma comfort kullanıyoruz sadece 500 gr almış 3 ayda mamayı mı değiştirmem gerekiyor hipp combiotik biz de kabızlık yaptı aptamil kullanmak istemiyorum başka ne deneyebilirim acaba
Nurrr1 Ozgemre sma optipro kullanıyoruz çok güzel kilo aldırıyor benim bebeğime onu denediniz mi acaba? Aptamil içinde doktorumuz içerisinde fazla şeker bulunuyor demişti 🤷🏻♀️
twofruits Ozgemre bebelac gold kullanıyoruz doğduğundan beri 10 aylık bebeğim hem gaz kabız problemimiz olmadı hemde kilo alımı gelişimi yerinde
Ysgl26 Aptamil neden istemiyosunuz anne sütüne en yakın mama o. Hipp bizde de aşırı gaz yaptı . Aptamilde düzeldi durum. Hem bebek huzurlu uyudu.2 aylık oldu zaten ilk 1 buçuk ay mama takviyesi verdim ben artık sadece emiyor.
livanurvealpinannesi61 Ysgl26 yalnız hiçbir mama anne sütüne yakın değildir. Aptamil bizde aşırı gaz kabızlık yaptı 1 ay kızım perişan oldu o yüzden memnun kalmadım ayrıca en çok şeker aptamil de var çok şekerli bir mama içinde palm yağı VS var. Ben doktora sormuştum en iyisi evolvia demişti.
defnekokusu_ Uzun araştırmalarım sonucu hipp ve sma denemiş biri olarak. Baby goat kullanıyorum organik yerli üretim keçi sütlü balık yağ takviyeli çok memnun kaldığım bir mama herkese tavsiye ederim