Cemre50 eşim akşam geliyor gece sen salla desem onuda ben yapacaksam sana ne kalıyor diyor
Çok özür dilerim. Konudan bağımsız şurada takılı kaldım. Eşiniz ne kadar da bencil. Çok özür dilerim ama bu bebeği tek başınıza yapmadınız. Mutlu anne mutlu çocuk sloganını hep savunurum. Siz bir anne olarak kaç parçaya bölünüyorsunuz. Eş oluyorsunuz, kadın oluyorsunuz, anne oluyorsunuz, komşu oluyorsunuz… Evin işi vs. derken yorulan, dinlenemeyen anneler çıkıyor ortaya. Gerçekten bebeğe de ne yazık ki yansıyor. Halbuki biraz eşiniz baksa, siz dinlenseniz, bebeğinize daha sağlıklı vakit ayırırsınız.