Masall_moms01 Merhabalar bebeğim 4 buçuk aylık şu sıralar mamayı az içiyor sizlerde durumlar nasıl acaba 2 ölçek ya da 3 içiyor en fazla 2 ya da 3 saate acıkıyor kilosu da çok iyi bi bebek değil ortalamada
EceVeAnil Masall_moms01 canım benim de t ay olmasına 7 gün var. Ben memede veriyorum ama çoğunluk mama içiyor memeyi uyuma aracı olarak kullanıyor. Benim de öyle fazla hazırlıyorum bir bakıyorum yarısından çoğunu bırakıyor. Atak haftası diyorlar da acaba ondan mi iştahlari kapanıyor? Uykusu da geceleri çok sıkıntı oluyor 10 gündür felan anamı ağlattı. Canları sağ olsun.
Masall_moms01 EceVeAnil sanırım atak 😔bizim gece uykumuz çok güzeldi 9 buçukta uyurdu gece bi kez kalkar karnını doyurur uyurdu ama şimdi mahfoldum canları sağolsun allah yardımcımız olsun