covirgin Vakıfbank benimkisi ablam orada çalışıyor onun adına kasa. Kasa ücretinin yarısını ödüyoruz çok uyguna geliyor 3 yıldır kiraladım ben ablamın adına sadece o açabiliyor ama kasayı bende yanında gidiyorum. Depozito ücreti vermiyor çalışa olduğu için.
Birde kasa kiralarsanız mutlaka içerisine neler olduğunu yazan bir kağıt yapın. O kağıdın fotokopisini çekin ve kasaya da fotokopisini koyun mutlaka. Ne olur ne olmaz