cydcvk Denooomii göz yaşı tıkanıklığı vardır. Kaynatılmış soğutulmuş suyla hafifçe temizleyip masaj yapmanız gerekir. Masajı devamlı yapın emzirirken daha rahat yaprsınız. Her iki göze de yapın masajı tıkanıklık tek gözde olmaz. Bi de bebeğin burnunu serum fizyolojik ile devamlı temizleyin. 3 günde geçmezse hekime gidin göz damlsı veriyor. Ama masajı siz devamlı yapın ben 1 yaşına kdar her gün 10-20 kez aklıma geldikçe yaptım. Youtube dan vakın masaja. Parmak ucunuzla göz kanalına yavaşça pıtpıt basacaksınız
Mariposa Denooomii temiz bir tülbenti kaynatın ılıyınca göz temizliği yapın ve baska hicbirsey sürmeyin. Elinizi değdirmeyin daha da artar
gunes_bzd Kendi sütünüzle dıştan gözpınarına dogru hafifce silin ,göz pınarına baskı yapmadan masaj yapın tıkanıklık acılıyor.bu sekilde gecti bizim
Eftelya-29 Kaynatıp ılıttıginiz su ve bir bebek temizleme.pamugu ile silebilirsiniznhafifce Youtube videosu var
Eig Benim bebeğim de öyleydi herseyi denedim çayla da sildim sütümle de sildim suyla da sildim ama hiç bir faydası olmadı masaj da yaptım bence göz doktoruna git Derim ben gittim netira diye Bi göz damlası verdi ve 5 günde geçti