Nevsevmom Kızlar aşı vurunduk bugün 3 tane vurdular çok ağır değil mi biz bile dayanamıyoruz bitanesine nasıl ağladı yavrum gitmeden azıcık ateş düşürücü vermiştim ateşi çıkan oldu mu 40 falan bulur mu ateşi ayy çok tedirginim ilk bebe olunca 🥺 ağlıcaktım nerdeyse😭
Ftmsnny Nevsevmom birşey olmuyor ama keşke ilaç vermeseydiniz. Aşının etkisini azalttığını söylüyorlar ama sağlık ocakları verinde getirin diyor tabi 😕
ozlem_3458 Nevsevmom hemşire bize ateşi 38 i görmeden ateş düşürücü verme iyi degil demişti ve her bebeğin ateşi çıkacak diye bir şey yok bizde ateş yapmadı şükür ama 2 gün kucagımdan inmedi çok huzursuzdu agladı durdu inledi uykularında
Nesrinbek88 Nevsevmom 40 bulmuyor ama ateş yapıyor 3 gün duş aldırmıcaksınız artık ne yazıkkı o aşılar devamı var bizimde cuma aşımız var bende çok tedirgin oluyorum canı cok acıyor hıçkıra hıçkırq aglıyor zature aşısı yakıcı aşı oldgundan ondan cok aglıyolar
Nevsevmom Ftmsnny aynen canım ordaki kadın dedi nasılda suratsız hiç sevemedim azarlıyor herkesi🙄 milletin canı acıyor yani çıkmıyor galiba genelde
Ftmsvnc Ftmsnny bende ilaç vermedim eczaneden ilacı alırken neden vermedin yazık çocuğa ağrısını alır eve gidince ver dedi aşı olduktan Bi yarım saat sonra verdim etkisini azaltır mı acaba
Sedayvaz35 Nevsevmom bizimde 3 asi birden olmustu.. bende gitmeden ates dusurucu vermistim.. 37.5 i hic gecmedi atesi.. ama keske vermeseydim ates dusurucu kolunda hala bi belirti yok.. bu ara biraz biraz kizariyor sinek isirmis gibi.. insallah tutmustur asisi
Nesrinbek88 Sedayvaz35 sizn ne kadar oldu belirti yok ben vermedim ama hemen olmuoy zaten izi 4 .5 aylık olamamza ragmen yok kızarıyo geciyo sonradan cıkcak merak etmeyin
Nesrinbek88 Bende anlamıyorum bazı hemşire verip gel diyoalr çevremde eski oturdum yerde hep öle duydum şimdide vermeyin diyoalr bende hiç vermedim ama cuma günü aşıdan gelince vercem agır geliyo aşılar kızıma hiç hali olmuyo emmiyo bile
Nesrinbek88 Bende anlamıyorum bazı hemşire verip gel diyoalr çevremde eski oturdum yerde hep öle duydum şimdide vermeyin diyoalr bende hiç vermedim ama cuma günü aşıdan gelince vercem agır geliyo aşılar kızıma hiç hali olmuyo emmiyo bile
Sedayvaz35 Nesrinbek88 6 gun sonra tam 4 aylik olcaz hafif hafif bi kizarma var yeni yeni.. sinek isirmis gibide kabarik bakalim.nasil olcak
Nesrinbek88 Nesrinbek88 bizde suan 4.5 aylıyız bizimde aynı kızarıyo geçiyo bu şekilde olcakmış zaten sonradan belirginleşecek miş
Nesrinbek88 Nesrinbek88 bizde suan 4.5 aylıyız bizimde aynı kızarıyo geçiyo bu şekilde olcakmış zaten sonradan belirginleşecek miş
Nesrinbek88 Nesrinbek88 bizde suan 4.5 aylıyız bizimde aynı kızarıyo geçiyo bu şekilde olcakmış zaten sonradan belirginleşecek miş
otose_san Nevsevmom hemşiremiz aşının etkisini azaltıyor dediği için ateş düşürücü vermedim, ilk gün huzursuzluk yapmıştı ama ateşi çıkmamıştı çok şükür
Berfe Nevsevmom bizde ateş yapmadı ama huzursuz oldu günlerce ağladı yavrum ben 2 gün boyunca 4 saat arayla bir çay kaşığı calpol verdim ateşi olmasa bile ağrısı oluyor ara ara ağrı kesici verin derim
Ftmsnny Ftmsvnc yani doktorlar daha iyi bilir ama bizim bexsero aşısı dışında diğer tüm aşılar günlük rutin seyrinde devam etti. Huzursuzluk ağrı sızı yapmadı ama bexseroda bende aşı sonrası vermiştim mesela çok ağlıyordu çünkü. Tercih meselesi
Ftmsnny Ftmsvnc yani doktorlar daha iyi bilir ama bizim bexsero aşısı dışında diğer tüm aşılar günlük rutin seyrinde devam etti. Huzursuzluk ağrı sızı yapmadı ama bexseroda bende aşı sonrası vermiştim mesela çok ağlıyordu çünkü. Tercih meselesi