Aryaaydin90 6aylık olduktan sonra bir daha kilo almadı. O zmn da 8 kiloydu hala aynı. Ayına göre tablonun altında değil sorun olmaz dediler ama ben biraz fazla takılınca Endokrine yönlendirdiler kanlarına fln bakıldı detaylı ama bir sorun çıkmadı. Yapı meselesi demek ki deyip gönderdiler.