Nevabebek Hemen emzirme danışmanı ile görüşün. Ben bir 38 günlük anneyim. Kilo kaybı fazla olduğu için bir aydır hem emziriyorum hem sağdığım sütü veriyorum. İnanılmaz yorucu bir iş. O aletlerin temizliğini yapmak, tam kullanacağın an ıslak olması, bi yandan ağlayan bebeğim. İlk günler sağmak kolaydı bebeğim uyuyordu ama gaz başlayınca uyku da uyumaz oldu. Sağıma vakit ayırmak çok zor oldu benim için. Daha yolun çok başındasınız pes etmeyin bilen birinden bi emzirme danışmanından yardım alın. Doğum yaptığınız hastaneye gidebilirsiniz. Ya da instagramda var benim takip ettiğim bikaç emzirme danışmanı. Onlar online da yardımcı oluyor ne kadar faydalı olur bilmem ama onlarla görüşebilirsiniz.