prensveprensesannesi35 Ya kizlar 7 ay oldu sezeryan yerimde estetik dikis oldum 2. Sezeryanim oteki kabuklanma gecti ama bu azicik bir kabuk duruyor yapisti galba yara yerine doktorumada soramadim daja bu kabugu ne dusurur ya varmi basina gelen
Cutiepie33 prensveprensesannesi35 bizde 6 ayligiz hla duruyor yara gbi kabuk normal cnm herkesin öyle geç igkesiomus sezeryan yarası
balyanak53 prensveprensesannesi35 ben de 7 ay oldu sezaryen olalı kabuk vs yok kırmızı mor arası bi renk aldı hafif siskinlik var
prensveprensesannesi35 Cutiepie33 oylemi ya bende ilk digumda olmadi endiselendim biraz acikcasi icim rajatladi vala tesekkur ederim
prensveprensesannesi35 balyanak53 morluk normal canim ama siskinlik icin birsey diyemem yani cokmu sis
Gzndrn balyanak53 Benim de 9 ay oldu. Görüntü olarak sizin anlattığınız gibi. Buna keloid deniliyormuş malesef, normalde öyle olmaması gerekmiş. Ben krem vs. çok denedim hicbir işe yaramadı😔 çözümü cerrahi operasyon