Minnosunannesi canım valla bizde 5.ay 9 günlüğüz 9da kalkıyo 12 1 gbi uyku bastırıyor artık huysuzlaşıyo ya bendim ya dedesinin kuçağında gezerken uyuyor bazen yarım saat bazrn 1 saate mesela bugun yarım saat uyudu çabaladım geri uyumadı akşam oldu 5 artık iyice bastırdı bi saat 45 dk ya yakın uyudu ama ayakta ayağımdan indirdiğim an uyanıyor beş dk gelmiyo bende onunla oturup dinleniyorum hiç yoktan akşam 9 10 arası da gece uykusuna geçiyor ama memede benden ayrı Gine uyumuyor gün içinde kayınvalidem de kalıyorum o beş dk bakıyo tuvalte gidiyorum yemek yapıyorum o olmadığında ana kuçağına takıyorum evi süpürüyorum beş dk yalnız kalmak istemiyor oyuncakla oynamıuot bazen maxivosi ye koyup mutfağa alıyorum yanımda oturuyor müzik açıyorum oynuyorum yemek yaparken gülüşüyoruz bazen balkonda ninni söylüyorum günüm komple onunla geçiyo uyku danışmanıyla eğitim vermeye başlayacagım haftaya bakalım bensiz uyumaya bi alışsa 😭 uzun oldu kusuruma bakma 🙈