Kantaron yağı canım ben tüm kremleri kullandım ama bana sadece kantaron yağı fayda etti.Bide emzirirken bebeğin sadece göğüs ucunu tutmasın kahverengi kısmın hepsini ağzına alsın.İnan ben bağıra bağıra ağlıyordum emzirirken.Sürekli buraya gelir göğüs ucu yarası olanların yazılarını okurdum.Yalnız olmadığımı bilmek iyi gelirdi.Rabbim şifa versin geçecek ama sabret emzirmeyi bırakma sakın.