Kızlar on aylık oğlum 50 cm boyu yataktan kafa üstü düştü iki aylikkende kafasını vurduk kapıya onda film bunda tomografi çekildi şuan çok fazla zararı var diyorlar radyasyon çok yayiyomus ama benim asla içim rahat etmiyor yine çektirdim internete yazınca çok kötü şeyler çıkıyor sizce ne kadar doğru kafayı yicem vicdan azabı çekiyorum