Anne yanı beşikten park beşiğe geçtik dün akşam zaten 1 aydır bi uyku problemimiz vardı geceleri ama gece 3 te uyandı ve saat şuan neredeyse 7 hala uyumuyor beşikte sallıyorum ayakta sallıyorum hiç bir türlü uyumuyor ve uyutmaya çalıştığım için krize girer derecede ağlıyor bütün mahalleyi ayağa kaldırdı beşikle alakalı olabilir mi yerini yabancılamış falan ? Yatırıyorum ayağa kalkıyor ya da oturuyor sallıyorum yine yok kendi haline bırakayım ilgilenmiyormuş gibi yapıyorum belki uyur kendi kendine diye bu sefer daha çok ağlıyor nasıl alışıcaz biz bu yatağa acaba 11 aylık bu arada