Nesocan Benim kuzumun yumurta alerjisi var. Kahvaltıda bile çorba içirmek zorunda kalıyorum çoğu zaman
xbusrax 9 aylık oğlum Kaşık kabul etmiyor o yüzden pankek omlet vs yapıyorum ben. Omleti pek sevmiyor bazen yiyor bazen yemiyor. O yüzden genelde pankek yapıyorum. Muzlu pankek balkabaklı pankek vs. Bugün incirli yaptım onu da sevdi. Süt alerjisi olduğu için peynir falan veremiyorum. Dişi olmadığı için salatalık vs de yiyemiyor. Zeytini de sevmedi malesef. Bizim de kahvaltımız pankek den ileriye gitmiyor. Ben de farklı bi şeyler arayışındayım ama ne yapacağımı bilemiyorum.
Alyask Ugggg aynen cnm kücükmüs daha öyle yap . Bnmkı 13 aylık yarın sabah bende denıcem bakalım 💁🏼♀️