Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum 🙏🏻
Kolik maması da dahil çok mama denedim ama doktorumuz bize Golden Goat önerdi, çok şükür çok rahat içiyor. Kıvamı diğerleri gibi yoğun değil daha sıvı, keçi sütlü olmasından dolayı da bunu önerdi, tavsiye ederim. Bir de relactaz gaz damlası, mama içine 8 damla şeklinde uygulanıyor (her beslenmede de uygulanabilir, emzirme öncesi ağıza 8 damla gibi) bunlar sayesinde çok rahatladı kızım. Damla da mama da eczanelerde oluyor ama mama aynı zamanda e-bebek mağazasında var. Sağlıkla huzurla büyüsün 🧿🙏🏻