Arkadaşlar ikizlerimden bitanesinin yaklaşık bir aydır mama yerken cok zorlanıyorum. Aç olduğu halde yemesi gereken mamayi yemiyor. Kac tane mama degistirdik yerken sürekli kıvranıyor. Bir yudum aldiktan sonra tekmelemeye başlıyor. Her seferinde gazini cikardigim halde yinede zorla iciriyorum boyle biseu yasayan varmı her yolu denedim çözüm bulamıyorum. 3 ayliklar