Bebeğim pramature doğdu.kucagimda tuttuğumda yada usudugunde bacakları morariyor gibi gecen sağlık ocağında verem aşısını kolundan vurdu hemşire bacağına geçince öyle görünce vurmadı erteledi doktora sordu doktor birşey yoktur ama bı kaç gün sonra vurulsun dedi.ben tabii doktora goturcem bı kaç gün sonra ama başına gelen varmı merak ettim bu ara heptakip ediyorum ne zamanlar olduğunu vücudunda yada duduginda ne biliyim yüzünde yok sadece bacağında var