Annesininguzelkizi Bebeğime sütüm gelmediği için mama vermek zorunda kalıyorum 2 gün olucak doğum yapalı ara ara emziriyorum biberondan sonra sütüm gelince emmeye alışırmı
Semaan Annesininguzelkizi kaşık biberonlar var ben onu kullandım canım meme reddi olmasın diye şükğr olmadı ama sütüm yetersiz yine emzirdikçe olur diyolar 20 günlük henüz öyle oluk oluk gelen giden bsey yok sağmada yapıyorum hayırlısı herkes rızkını yer
Berrin1709 Başlarda doktorların çoğu biberonu önermiyorlar akışı hızlı olunca memede o hız olmayınca reddeder diye ama ben de sizin gibi 2 günlükken başlamak zorunda kaldım şırınga ya da çay kaşığı ile verdim.