Cuma günü kaydimi oldum doktorun kapısının önüne gittim ve doktor çıktı dediler
Özel hastsne bu arada
E ücreti ödedim ama nasıl iade alcaz dedi eşim
Pazartesi geldiğinizde doğrudan girersiniz dendi
Pekala pazartesi geldik girdik ilk muayene pazartesi olabilmiş oldu yani .
Şimdi bu pazartesi tekrar gidecegim
Soru şu…
Hastanede 10 gün içinde ikinci muayene ücretsiz
E yukarıda anlattığım duruma göre siz kaydı sildirmediniz pazartesi girersiniz dediniz pazartesi ilk muayenemi olabildim şimdi on gün içindeki ikinci muayenem ücretsiz, bugün sekizinci gün saymalisiniz gibi bı hak iddia edebilir miyim hasta kaydı da doktorun ekranında pazartesi açılmış oldu hani neticede ?
Bilgisi olan var mi