arasarda2 bize de ürolog incelemesinde hafif bir yapışma olduğu erken yaptırmamızda tıbbi gereklilik olduğu iletildi. Şuan 58 günlüğüz. Doktorun önerisiyle 40 ı çıkınca yaptırmıştık. Eşim artık nasıl bir travma yaşadıysa garibim yapsalar yenidoğanken yaptıracaktı. Doktordan tavsiye istedik bir ay kontrolü olumlu geçer herhangi bir enfeksiyon sarılık geçirmemiş olursa yaparız küçükken daha hızlı iyileşiyor demişti. Şuan dikişlerinin çoğu düştü çok da rahat geçti. Tabi tercih sizin ama ben herkesten daha kolay iyileştiğini duydum.