Güzel anneler iyi geceler hepinize tuvalet eğitimi vermiş annelere sorum olacaktı benim kızım 31 aylık 26 aylıkken eğitime başladık şükür 2 ay sonunda çişini söylemeye başladı fakat evdeyken altına çok nadir kaçırır genelde hep tuvalete yapar ama büyük çişini sürekli altına yapmaya başladı ve dışarda mecbur bezliyorum çünkü tam konusamiyor ve kaçırıyor geçen gün markete gittik altına yaptı bahçeye çıkardım yine altına yaptı gece de bez takıyorum çünkü yine işiyor ay napacam bilmiyorum bana bir yol gosterin nerde yalnıs yapıyorum ben çişini hep tuvalete yapar çok nadirdir kaçırdığı ama diğer durumlar anlattığım gibi 🥺🌷🌷🌷