Bibengisu54 Bebeğim 1buçuk aylık sütüm özellikle sol göğsümden tazyikli geliyor bebeğimin boğazına kaçıyor öksürüyor sağım yapmıyorum bi kaç defa önden sağım yapmayı denedim ama işe yaramadı başına gelen varmı acaba
begonvilhg Bibengisu54 canım geriye yaslanarak emzirmek nispeten fayda ediyor. Ya da uzanarak emzirmek. Bebeğin küçükmüş belki uzanarak emzirmede başarılı olamayabilirsin ama mutlaka arkana yaslan hatta geniş bir acıyla yaslan öyle emzirmeyi dene bence. Bir de tazyikli süt icin önden elle sağım yapmayı öneriyorlar.
Umayy16 Bibengisu54 ben sutumun indigini anladigim an cekiyodum memeyi tazzik bitince devam ediyodum emzirmeye sagim yapiyosaniz ara ara o da tazzik yapar
Rainnnn Bibengisu54 elinizle göğsünüzü avuçlayıp baş parmağınızla hafif meme ucunuzu yukarı bakacak şekilde tutup ağzına sokun damaktan geldiği için çok kaçmıyor eğitim almıştm orda dediler