Merhaba anneler öncelikle 3 çocuk annesiyim 2 kızım var 1 de oğlum var kızlarımı büyütürken hiç böyle olmamıştı oğlum şuan tam 23 aylık hala konuşmuyor cümle kurmuyor normal mi ?
Sizin çocuklarınız ne zaman konuşmaya başladı benim iki kızım da 1 yaşında takır takır konuşup derdini anlatıyorlardı lakin oğlum net kelime bile kullanmıyor sadece “”gelll”” yııır”” yani hayır demek istiyor başka da kelime kullanmıyor bu normal midir yoksa neler yapabilirim mesela su de diyorum asla demiyor elimden tutup bardak gösteriyor damacanın yanına gidip vuruyor vermedim bi kaç kere ısrarcı oldum söylemesi için bağırıp ağlıyor ne yapmam lazım fikirleriniZi söylerseniz sevinirim