Gizemcbc Oğlum 2 yaşında covid geçirdi.Akciger de lekrlenme var . Ateşi çıkıyor çok kötü öksürüyor ve kusuyor. Antibiyotik kullanıyoruz.Bu durumu yaşayan var mı nasil geçer ne yapmamiz lazım
hayalperest__ Gizemcbc Allah şifa versin inşallah ben öksürük için elmayı dörde bölüp kaynatıyordum suyunu içirdim bunun faydasını gördüm cidden. limon bal ılık su karıştırıp verdim hep doğal şeyler inşallah sizde faydasını görürsünüz