Deletedmom_59
Ya ekolili konusu üç buçuk yaşına kadar normalmiş. Ben bizi terapisten’e sormuştum bunu. Şöyle bir örnek vereyim size benim babam bakkaldı, bir gün bir babaanne torununu almış dükkana gelmiş. Bizimkiler de testiyle su koymuş çocuk gösterip gösterip babaannesini bu ne babaanne diyormuş babaannesi testi ediyormuş buna babaanne diyormuş testi diyormuş. Annem bilmiyorum ama belki de onun belki de 15 kere sordu dedi çocuk biraz daha büyükmüş üç buçuk dört yaşında vardı diyordu, o anda da başka müşteri olduğu için annem de cevap verememiş en sonunda müşteriler gitmiş çocuk bir daha sormuş bu sefer annem cevap vermiş bunun içine su doldururuz sonra susadığımız zamanda bunun içindeki suyu bardağı doldurup içeriz demiş çocuk da hı tamam demiş
Yani şöyle adı testi ama ne işe yarıyor çocuk işte onu anlayana kadar soruyor. Kendi çocuğumda da buna şahit oluyorum Aa evet tamam dediğim zaman olmuyor ama anlayacağı şekilde kısa ve net açıklama yapıldığı zaman çocuk onu defalarca sormaktan vazgeçiyor