Miniminnakbebe Deletedmom_32 diştendir bizim de 6. Ayı bitiyor bu ayın başında diş çıkmaya başladı o süre bpyunca gece sık uyandı ağlayarak. 2 diş de patlayınca hafifledi şimdi yine 1 kere acıkınca ağlıyor