gltnakdemir benim oğlumda öyleydi. 4. Ay atağı devam ediyor olabilir. Gerçi benimki yenidoğduğunda dahi uyumazdı. Gündüz uyumayan bebek çok zor çok iyi anlıyorum sizi. Ben gelişimi için de çok korkuyordum ama meraklanmayın gayet erken yürüdü, boyu kilosu iyi. Yetmese uykusu zaten huzursuz olur. Çok meraklı olan bebekler çok uyumayı sevmiyorlar ama bir güzel haber daha vereyim Kısa gündğz uykuları olan bebekler büyüdükçe uzatıyor o uykuları yoruluyorlar hareketlendirir çünkü. Bu günlerde geçecek 🌸