KKirpapatyasii1 Kizlar 1 hafta önce acile götürdüm doktor muayene etti ilaç yazdı ilaçlara rağmen hiç geçmedi buhar makinesiyle buharda veriyorum ama bir türlü geçmiyor kafayı yicem elimden bisey de gelmiyor lütfen akıl verin
ikizprensesannesi KKirpapatyasii1 benim ikizleeimde vardı bronşit baslangıcı teşhis koyuldu ve biz 2ay buhar makınesi kullandılar günde 3defa ilaç 2defa başka ilaç hepsi buhar makinesiyle veriyoduk tamamen bitene kadar doktor devam dedi bence siz uzman çocuk doktoruna gösterin özele gidin kesinlikle bronşit baslangıcı olabilecek durum hırıltılı
papatyaaaaaa KKirpapatyasii1 eğer 10-11 aylık falansa tencereye yeteri kadar su koyup keçiboynuzunu 3-4 parçaya bölüp icine atın yeteri kadar şeker ve yarım limon sıkıp kaynamaya bırakın meyve suyu gibi kıvamı oluyor zaten ılık sekilde günde sabah aksam icirin oğlumun bronşiti bu kür ile geçti cok sükür 🙏🏻 geçmiş olsun 🌸
Oguuu26 Canım ayva yaprağı al aktardan birazda ıhlamur karıştır demle süzgüden geçir ılıcık içir biberonla yada bardakla neyle içiyorsa artık, ben yapmıştım hemen kesti acı gelirse çay kaşığının ucuyla şeker at tatlansın ☺️ Hırıltıya çok iyi geliyor
aykoz_ KKirpapatyasii1 buharda sadece ventolin veriyorsanız o rahatlatıyor sadece tefavi etmiyor. Cortair, budecort gibi ilaçlar buharda veriliyor genelde iltihap kurutmak ıcın siz kullandınızmı