Süt daha ılikken mayanı koyacaksın içine 35-45dakikada zaten kalıp alır sonra tülbentle koyup şekil vereceksin suyu süzülen kadar , sonra sıcak su hazırlayıp peynirleri sıcak suya koyacaksın sıcak su soğuyana kadar peynirler içinde kalacak , tuzlayıp dolaba alıcaksın sabaha peynirin hazır . (Eğer dediğin gibi süt kalıplaşmamışsa süt bozuk olabilir . Havalar sıcak ondan dikkat edin )