ebruyldzzz merhaba bende aptamil 1 mama ve anne sütü besliyorum bi dönem sma optipro 1 aldım sulu ve siyaha yakın kaka yapmaya başladı bağırsak düzeni bozuldu ve mamayı kullanamadım kaldı öyle elimde 800 gramlık koca mama tekrar aptamile başladım kakası düzeldi aptamilde probiyotik var hem bağırsagı topluyor hem vitamin olarak daha fazla kilo alımı iyi ama tabi her bebegım doğum ağırlıgına göre değişir gelişimine göre değişir doktor tavsiyesiyle aptamil kullanıyorum