Kbr041 en güzel su markası fuska su. Uzunca bir süre fuska kullandık e bebekte satılıyordu ama artık anlaşmaları bitmiş. Biz ev damacanasını da fuskadan alıyorduk. İlk başlarda kaynatıyordum fakat doktorumuz bebek suyu şeklinde olanları kaynatmana gerek yok demişti ( mamaya 5 aylıkken başladık öncesinde hiç vermemiştim) pek kaynatmadım yani. Şuan kızım 25 aylık artık her marka veriyorum. Şebeke suyu asla kullanmıyorum ne içmek için ne de yemeklerimize. İzmirde yaşıyoruz kullanılacak gibi değil zaten sular. Hala emzik vs içme suyundan geçiririm en son