Aynen canim benim oglum da 20 aylik. 1bucuk ay kadar önce iştahı iyiydi simdi yine bi sey istemjyor zorla yedirmesem aklina bile gelmiycek yemek. Surekli boyle gidip geliyo iştahı. Bi de aşırı hareketli hiperkatif resmen. Iyice kilo verdi insallah bi an önce atlatırız bu günleri