Marjinal_Anne2 Pamukanne1 büyük kızım Mihra , diğeri 17günlük Raşel koyduk ☺️ Bende çok kararsızdım ☺️ Mavi , Mabel , Melin , bu tarz vardı aklımda 😃
Hep_mi_uykusuz Pamukanne1 Kizimin adi Asel cok severek isteyerek koydum Umay ismini de cok begeniyorum
lceLady Pamukanne1 kız olsaydı Ayza cok istiyordum oglan geldi Mert koyduk. Simdi tekrar düşünüyorum kiz olursa Ayza olacak. Erkek olursa bilemiyorum 😁
MoRella Pamukanne1 Beste İpek Tuana Rüya Deniz Arya Ada Yağmur Damla Ece Aylin İçlerinden birini beğenirsiniz umarım 💜😊 @Pamukanne1