Ipeksmom nerde çalışıyorsunuz bilmiyorum ama ben turizm sektöründe çalışan bir anneyim çocuğunuz 1 yaşına gelene dek 1,5 saat süt izniniz olduğunu unutmayın ben sabah çıkıyorum evden 8’de iş başı yapıyorum 2,5’ da mesaimi bitirip eve geçiyorum eve gelince bir göğsümü sağıyorum bir göğsümü emziriyorum öyle öyle biriktiriyorum sütü sonra saklama poşetlerinde buzluğa atıyorum ve ertesi gün sıcak suyun içinde ısıtıp veriyor bakıcısı gece de tek göğsümü emziriyorum diğer göğsümü hiç emzirmesiyim zaman oda doluyor ve sabah tekrar sağıyorum günlük süt bırakıyorum ☺️ Tabiki destek olarak biraz meyve su falan da veriyorlar yoksa sadece sütle doymaya bilir oğlum 6 ay 10 günlük bu Arada